georges bataille

- Nikar ne vstopajte, je rekla, notri je nag moški!

charles baudelaire

Ta javnost dojema oziroma postopoma in analitično presoja, medtem ko drugi, umetnosti bolj naklonjeni narodi začutijo vse naenkrat in sintetično.

antonin artaud

Mi še nismo rojeni, sveta še ni, stvari še niso ustvarjene, smisla še nismo iznašli.


mesto g., Slovenska republika, Serbia

20090204

100

10 komentarjev:

Marko pravi ...

ej, več jih je kot 100.. mislm d jih je 129 al pa 130...sicer pa, to si spustu čez poladroid programčiĆ pa obrezov?

kul

uros pravi ...

ja, vse maš prav (:

Anonimni pravi ...

Zanimive slike, samo k jih je res preveč ...

zanimivi motivi!

uros pravi ...

ko bom velik, jih bom mel 1000!

crt pravi ...

Ka si ja noooor! Ka si jih naštepu! hehe
Superca!

uros pravi ...

enim rata z eno fotko vse povedat, jst jih moram pokazat več.

mankica pravi ...

hehe, Marko me je prehitel. tut jst sem jih štela! hihi. in jih naštela 129! Tko, da še vedno ne vem, če jih je dejansko 130 al ne :)
Sicer pa ... kul serija! všeč mi je.

uros pravi ...

129, se mi zdi. to je 100 + enga mene zravn, se mi zdi :) cenej jih pride takle objavit kot pa v knjigi, sploh če niso za v knjigo ;)

Katjuša pravi ...

super fino fajn. veliko zanimivih motivov...meni pa najbolj zažigajo damice v kosmatih plaščih. obdelava perfektno paše, sploh na rožce.

ni ji preveč. dobre zgode se ne spišejo na eni strani.

lp,katja

uros pravi ...

hvala, katja, in drugim, ki jim je všeč ;)